Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2015

Καλά Χριστούγεννα - λίγο νωρίς !





Γεια σας λοιπόν.
Αν και αυτή δεν είναι η τελευταία μου ανάρτηση για το 2015, νιώθω μεγάλη νοσταλγία. Πριν λίγα λεπτά τελείωσε το Χριστουγεννιάτικο Party της τάξης μου. Και ένιωσε μεγάλη θλίψη καθώς φέτος
είναι η τελευταία μου χρόνια στο σχολείο...
Ακόμα και το google σας εύχεται καλές γιορτές! Ένιωσα μεγάλη θλίψη που θα αφήσω τους δασκάλους μου, τους περισσότερους φίλους μου και το σχολείο μου, που είμαι εκεί από τη πρώτη τάξη. Και έτσι με τη θλίψη αλλά χωρίς τη λήθη στη ψυχή,σας αφιερώνω το τραγούδι από την ταινία
του Χάρι Πότερ και η φιλοσοφική λίθος..

Christmas At Hogwarts...
                 ..John williams


Ένα τραγούδι που μου θυμίζει τόσα μα τόσα πολλά. Αναμνήσεις και κλάματα,και άλλα πολλά. Αλλά μιας που μπαίνουν τα Χριστούγεννα έχω να αφιερώσω πολλά σήμερα. Πάμε λοιπόν...

      Carol Of The Bell ...
    ... John Williams

 Και επίσης, από την τέταρτη ταινία : Ο Χάρι Πότερ και το κύπελλο της φωτιάς..

 Harry in Winter...  

..Ratrick Doye 

 Αλλά ακόμα δεν τελείωσα. Επειδή, υπάρχει μια μικρή περίπτωση να συγκινηθήκατε, για τον ένα ή για τον άλλο λόγο θα κλείσω με κάτι άλλο...

 Και μετά σιγή,μόνο καπνός ,και το άρωμα καμένου κεριού...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...