Δευτέρα, 2 Μαΐου 2016

Όλα για εσένα - Everythin Everything by Nicola Yoon

Γεια αγαπητοί αναγνώστες



 Είμαι εδώ για να σας σχολιάσω το βιβλίο ''Όλα για εσένα'' , αν και ο τίτλος του πρωτοτύπου είναι ''Everything Everithing''. Η συγγραφέας Nikola Yoon, είναι πρωτοεμφανιζόμενη και είναι το πρώτο της βιβλίο. Ο σύζυγός της έχει επιμεληθεί την εικονογράφηση.




Το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς είναι το υπέροχο εξώφυλλο -που για κάποιο λόγο που ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί οι εκδόσεις Ψυχογιός έχουν αλλάξει από το original. Αλλά ένα ακόμα πράγμα που σίγουρα θα μάθεις είναι πως το αγαπημένο βιβλίο της  Yoon είναι ο Μικρός Πρίγκιπας. Όπως φυσικά και της πρωταγωνίστριας.

Από το οπισθόφυλλο:

Πάσχω από μια σπάνια αρρώστια. Είμαι αλλεργική στον κόσμο. Δε βγαίνω από το σπίτι μου, έχω να βγω δεκαεπτά χρόνια. Τα μοναδικά άτομα που βλέπω είναι η μαμά μου και η νοσοκόμα μου, η Κάρλα. Μια μέρα ένα φορτηγό με έπιπλα σταματάει στο διπλανό σπίτι. Κοιτάζω έξω από το παράθυρό μου και τον βλέπω. Είναι ψηλός, λεπτός και φοράει μαύρα – μαύρο μπλουζάκι, μαύρο τζιν, μαύρα αθλητικά και ένα μαύρο σκουφάκι που καλύπτει τελείως τα μαλλιά του. Το βλέμμα του καρφώνεται πάνω μου. Και εγώ δεν μπορώ να τραβήξω τα μάτια μου. Το όνομά του είναι Όλι. Ίσως δεν μπορούμε να προβλέψουμε το μέλλον αλλά μπορούμε να προβλέψουμε μερικά πράγματα. Για παράδειγμα, είναι σίγουρο ότι θα ερωτευτώ τον Όλι. Και είναι σχεδόν σίγουρο ότι αυτό θα είναι καταστροφικό. 

Ένα μυθιστόρημα που αποδεικνύει πόσο συναρπαστικό μπορεί να είναι όταν βγαίνουμε από το καβούκι μας και κάνουμε πράγματα τρελά για την αγάπη. 



   Δύο είναι οι πρωταγωνιστές μας: Η Μάντι και ο Όλι. Η Μάντι που το αγαπημένο της βιβλίο είναι ο μικρός πρίγκιπας, και ο Όλι - Olly με το ¨τικ¨ που έχει με το μαύρο του λαστιχάκι. 
   Έχω καταλήξει πως η συγγραφές έχει ¨περάσει¨ κάποια από τα χαρακτηριστικά της στην πρωταγωνίστριά της. Δεν μπορώ να εξηγήσω των ειρμό μου είναι η αλήθεια, αλλά είμαι βαθιά πεπεισμένη για αυτό και κανείς δεν μπορεί να το βγάλει από το μυαλό μου. 


Αλλά το κυριότερο, έμαθα πως υπάρχει ψάρι με το όνομα:

Χουμουχουμουνουκουνουκουαποάα
( ορθογώνιος βαλιστής στην κοινή ελληνική)

...που σύμφωνα με έναν δάσκαλό μου έχει δύο <<α>>  στο τέλος, γιατί με όλο αυτό το μπέρδεμα πρέπει να ξεκουραστεί με κάποιο τρόπο το στόμα μας.

6 σχόλια:

  1. 1.Και εγω εμαθα αυτο το ψαρι...αν και η συγκεκριμενη γνωση δεν με εχει βοηθησει ακομα καπου αλλα ποτε δεν ξερεις.
    2.Το "προβληματακι" με το λαστιχακι της αδερφης του Ολι εχει σβηστει τελειως απο το μυαλο μου...πραγματικα θα παω να ψαξω τι ειναι γιατι αλλιως θα μεινω με την απορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν δεν το εγραψα σωστά, αλλά εννούσα, πως ουστιαστικά έχει ένα τικ με τον μαυρο λαστιχάκι. Τέλος πάντων. Ελπίζω να ήταν καλή επιλογή...

      Διαγραφή
    2. Καταλαβα τι εννοεις.Και εξακολουθω να μην το θυμαμαι καθοοολου.

      Διαγραφή
    3. Καταλαβα τι εννοεις.Και εξακολουθω να μην το θυμαμαι καθοοολου.

      Διαγραφή
  2. Ειναι ένα από τα ωραιότερα βιβλία που έχω διαβάσει. Μου αρέσει απίστευτα το εξώφυλλο του και είναι μια από τις ελάχιστες φορές που διαβάζω μια τόσο πρωτότυπη ιστορία. Ανυπομονώ να δω και την ταινία στα Ελληνικά.

    Μαρία Μπρέντα
    Blogger | mariabrenta.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου. Μάλιστα και εμένα το εξώφυλλο είναι αυτό που μου κίνησε αρχικά την περιέργεια. Ανυπομονώ και εγώ για την ταινία όσο και εσύ.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...