Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2016

I will survive


Πως είστε?




Αφού θα επιβιώσει αυτή, γιατί όχι εμείς?


Η αλήθεια είναι πως πέρασα την μέρα μου μπροστά στο laptop μου κάνοντας ηλίθια quiz. Ένα από αυτά λοιπόν, ήταν ¨ποιο τραγούδι είσαι?¨. Και όπως καταλάβατε βγήκε πως είμαι το τραγούδι I will Survive. Και είπα: Δε το σχολιάζεις? Μια που έχω καιρό να το κάνω.

Έτσι, να 'μαι εδώ για να σας δείξω τους στοίχους του τραγουδιού..


At first I was afraid, I was petrified
Kept thinking I could never live without you by my side
But then I spent so many nights thinking how you did me wrong
And I grew strong
And I learned how to get along
And so you're back
From outer space
I just walked in to find you here with that sad look upon your face
I should have changed that stupid lock, I should have made you leave your key
If I'd known for just one second you'd be back to bother me
Go on now, go, walk out the door
Just turn around now
'Cause you're not welcome anymore
Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
Do you think I'd crumble
Did you think I'd lay down and die?
Oh no, not I, I will survive
Oh, as long as I know how to love, I know I'll stay alive
I've got all my life to live
And I've got all my love to give and I'll survive
I will survive, hey, hey
It took all the strength I had not to fall apart
Kept trying hard to mend the pieces of my broken heart
And I spent oh-so many nights just feeling sorry for myself
I used to cry
But now I hold my head up high and you see me
Somebody new
I'm not that chained-up little person and still in love with you
And so you felt like dropping in and just expect me to be free
Well, now I'm saving all my lovin' for someone who's loving me
Go on now, go, walk out the door
Just turn around now
'Cause you're not welcome anymore
Weren't you the one who tried to break me with goodbye
Do you think I'd crumble
Did you think I'd lay down and die?
Oh no, not I, I will survive
Oh, as long as I know how to love, I know I'll stay alive
I've got all my life to live
And I've got all my love to give and I'll survive
I will survive
Oh
Go on now, go, walk out the door
Just turn around now
'Cause you're not welcome anymore
Weren't you the one who tried to break me with goodbye
Do you think I'd crumble
Did you think I'd lay down and die?
Oh no, not I, I will survive
Oh, as long as I know how to love, I know I'll stay alive
I've got all my life to live
And I've got all my love to give and I'll survive
I will survive
I will survive

Δεν ξέρω αν θα έπρεπε να νιώθω όμορφα ή χάλια που αυτό το τραγούδι μου έλαχε. Σίγουρα ήταν ένα απλά χαζό ηλίθιο quiz, αλλά με έβαλε σε σκέψη:

Το τραγούδι σημαίνει πως για ολόκληρη τη ζωή μου θα ¨κυνηγάω την αγάπη¨ αλλά πάντα στο τέλος θα είμαι μόνη μου, ή εννοεί πως έχω την ¨εσωτερική δύναμη¨ να συνεχίσω χωρίς να στεναχωριέμαι για το τι έμεινε στο παρελθόν? Ή μήπως ένας συνδυασμός και τον δύο? 



Προσωπικά, όταν διαβάζω ένα τραγούδι (μόνο τους στοίχους) προσέχω περισσότερο τα λόγια και λιγότερο την μελωδία. Και νομίζω πως στα παλιά ωραία τραγούδια που κρύβουν πάντα μια ουσία πίσω από τις λέξεις κάνει πολύ καλό αυτή η τακτική.

Έχει αγάπη να δώσει. Αν δεν είναι αυτός λόγος να ζεις, τότε ποιος είναι?

Και τι τώρα? Έρχεσαι, χωρίζεται, ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΠΙΣΤΡΈΦΕΙΣ ΠΊΣΩ? Πας καλά αγοράκι μου?




Και να σου πω, ναι, αυτό θα έκανα.Αν με άφηνες για ένα ηλίθιο λόγο, επειδή εσύ είσαι ηλίθιος, και η ηλιθιότητα σου δεν έχει ώρια θα σου έλεγα να φύγεις. Να φύγεις και να μην ξανά έρθεις.

-Εκτός και αν το σπίτι ήταν δικό σου. Τότε εγώ θα έπρεπε να φύγω.-

Θα άλλαζα κλειδαριές στις πόρτες, και αν ποτέ σε πετύχαινα στο δρόμο, απλά θα άλλα μεριά και θα συνέχιζα. Γιατί είσαι πραγματικά ηλίθιος.



Γενικά είμαι της άποψης πως αν γράφεις κάτι, ή ζωγραφίζεις και τα λοιπά πρέπει να καταλαβαίνουν την ουσία του ακόμα και αυτοί που δεν είναι στην ίδια κατάσταση που είσαι εσύ. Ακόμα και αν δεν έχουν περάσει ποτέ αυτό που περνάς εσύ αυτή τη στιγμή. Και αυτό είναι ένα τραγούδι, που τουλάχιστον για εμένα, φαίνεται άξιο εμπιστοσύνης.

Βέβαια, έχω την αίσθηση πως το έχω κάνει (πως να το πω?) πολύ μελό, οπότε, έχω την από κάτω φωτογραφία για να γελάσουμε λίγο βρε αδελφέ!




Αυτά νομίζω, δεν έχω κάτι άλλο.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...