Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2016

Επιστροφή στη μαγεία - WELCOME TO HOGWARTS

Καλό μήνα μικροί muggle αναγνώστες μου.


Σήμερα είναι ημέρα πένθους για όλους τους μεγάλους Potterheads. Άρα και για εμένα. Σήμερα είναι μια ακόμα ημέρα που η γνώση του ότι δεν θα πας ούτε φέτος στο σχολείο σου σε κάνει ένα ράκος. Αλλά πριν αρχίσω να κλαίω και να οδύρομαι να πω καλό Φθινόπωρο και καλό Σεπτέμβριο. 





Επίσης χρόνια πολλά σε όλες όσες γιορτάζουν σήμερα.

Όπως έλεγα όμως,(και όπως λέει και ο τίτλος της ανάρτησης) σήμερα είναι η μέρα που όλα τα τυχερά παιδάκια ξυπνάνε νωρίς νωρίς το πρωί για να είναι έτοιμα στις 11 να πάρουν το τρένο:

που θα τους πάει σε μερικά φαινομενικά ερείπια για εμάς τους κοινούς θνητούς. Δεν είναι έτσι όμως. Τους πάει στο Hogwarts.


Στο μέρος που θα τους μάθει τι θα πει οικογένεια και φιλία (ok, και μαγεία). Στο μέρος που οι περισσότεροι αποκαλούν σπίτι.





Και εντάξει τώρα, ας το παραδεχτούμε, το Hogwarts είναι εκπληκτικό σπίτι.

Έχει τρελές σκάλες:





Και οι πίνακες στους τοίχους μιλάνε:


Και έχει μια πραγματικά μεγάλη τραπεζαρία - Great Hall.



Και κυρίως, έχει μια εκπληκτικά μεγαλοπρεπά πανέμορφη βιβλιοθήκη:






Όπως προ είπα είναι μέρα πένθους. Οπότε φορέσετε ότι πιο πολύχρωμο έχετε. Πολύχρωμα, γιατί μαύρα φοράνε οι μαθητές του Hogwarts. Είναι μια απαίσια τραγική μέρα, γιατί για ακόμα μια φορά συνειδητοποιείς πως η σειρά σου πέρασε, και ακόμα να κρατήσεις στα χέρια σου εκείνο τον όμορφο φάκελο, με τα πράσινα γράμματα. Ακόμα να έρθει η ώρα σου να πας να πέσεις πάνω σε εκείνον τον τούβλινο τοίχο. Ακόμα και δεν...


Και εγώ είμαι muggle.

Ξέρεις πιο είναι το πιο σπαστικό? Πως έρχεται ο κάθε τυχάρπαστος και σου λέει να πιστέψεις, να ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ?


Να πιστέψω εγώ, κατάλαβες? Εγώ που ξύπνησα 6:30 το πρωί για να μπω στο κλίμα. Στις 11 να πάρω το τραίνο, στις 20:30 να είμαι στο Hogwarts. Κατάλαβες?

Και να πεις πως δεν υπάρχουν πραγματικά προβλήματα να ανησυχώ? Υπάρχουν και μάλιστα πολλά. Να ξανά διαβάσω φυσική, να καταλάβω τι γίνεται, να κάτσω να διαβάσω μαθηματικά γιατί δεν θυμάμαι ΤΙΠΟΤΑ, και άλλα τέτοια.  Προβλήματα υπάρχουν. Όπως αυτό για παράδειγμα:

Όπως και να έχει να πω καλή επιτυχία σε όσους άτυχους αρχίζουν σήμερα σχολείο και καλό κουράγιο αδέλφια.

Εγώ δεν αντιλέγω με την βασίλισσα Rowing, απλά θέλω να σου - και να το βάλεις καλά μέσα στο κεφάλι σου πως:

αυτά, γίνονται μόνο στα παραμύθια.

 Μόνο



Καλό μήνα αναγνώστες (πάω να κλάψω)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...