Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2016

7 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα είναι ο ελληνικός τίτλος της ταινίας A monster calls που κυκλοφόρησε πριν από μερικές μέρες

Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες


Όπως όλοι μας καταλάβαμε σε αυτή την ανάρτηση δε έχω να πω και πολλά πράγματα. Η ταινία A monster Calls ήρθε στις ελληνικές οθόνες στις 3 Νοεμβρίου, κάτι το οποίο δεν γνώριζα, και μόλις χθες έμαθα για την αλλαγή του τίτλου της ταινίας στα ελληνικά. Σε εμάς λοιπόν ο τίτλος είναι: 7 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα. Νομίζω πως ο τίτλος είναι απλά εκπληκτικός. Και ας μην αναφερθούμε στη υπέροχη αλλαγή του poster από πάνω. Θέλω να πω... απλά κοιτάξτε το, είναι πανέμορφο. Και επειδή μόλις πριν λίγα λεπτά είδα το trailer στη ελληνική του μορφή, σαν αφήνω να το απολαύσετε.


Εντάξει, αυτή η ανάρτηση ήταν μακράν η πιο καθυστερημένη  ανάρτηση που έχω γράψει ποτέ. Λειτουργώ με χρονοκαθιστέριση, τελείωσε, δεν εξηγείται αλλιώς. Αλλά αν υπάρχει έστω και ένας ακόμα άνθρωπος πάνω σε αυτή τη χώρα που δεν το ήξερε, θα είμαι πολύ ικανοποιημένη με τον εαυτό μου.

3 σχόλια:

  1. Οπα οπα
    Μισο λεπτο
    Ή ο πυρετος μου εχει αρχισει να ανεβαινει(πραγμα καθολου απιθανο αυτη τη στιγμη)και βλεπω πραγματα που δε συμβαινουν.
    Ήήή τοοοσο καιρο ειχα λαθος εικονα αυτου του βιβλιου.Νομιζα οτι ηταν κοινωνικο βιβλιο με συμβολισμους,για ενα παιδι που η μητερα του εχει καρκινο.
    Και ξαφνικα μας δειχνεις αυτο το τρειλερ
    Τι θελεις να μου κανεις???Να με πεθανεις????
    Δηλαδη μισο
    Τι στο καλο συμβαινι εδω περα???
    Εκκλησιες γκρεμιζονται
    Δεντρα ζωντανευουν
    Πραγματικα?Δεν ξερω τι να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, όπως τα νομίζεις είναι, πράγματι είναι κοινωνικό. Απλά...δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω, αλλά στο σπίτι του πρωταγωνιστή έρχεται ένα τέρας, ένα δέντρο-τέρας, το οποίο το κάνει να νιωθει ποιος σίγουρος για τις καταστάσεις που σημβαίνουν στη ζωή του. Μα καλά, δεν έχει δει την ανάρτησή μου; απαπαπαπα....

      Διαγραφή
    2. Την ειχα δει και δεν θυμαμαι κατι τετοιο!Παει τα εγκεφαλικα μου κυτταρα καηκαν ολα...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...