Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

Η κριτική μου για την ταινία Fantastic Beasts and where to find them, πήγα στη πρεμιέρα!

Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες




Μόλις πριν λίγες ώρες, είχα την τιμή να είμαι στη πρεμιέρα της ταινίας Fantastic Beasts and where to find them, και όπως όλοι μας καταλάβαμε είμαι εδώ για να την σχολιάσω.


Πριν από όλα, θα ήθελα να πω έχω ¨Χρόνια Πολλά¨ στη Σωτηρία, την οποία και προφανέστατα και δεν ξέρετε, που μου έκανε δώρο το εισιτήριό μου την ημέρα των γενεθλίων της. Και ας είμαστε σε διαφορετικούς κοιτώνες..

Προτού όμως αρχίσω, καλύτερα ας δείτε το παρακάτω video.



Και αφού το είδαμε όλοι μας, ας πάμε στο καλό κομμάτι. Κριτική.


Η ταινία άρχιζε στις 17:45, περιττό να πω πως ήμασταν εκεί από τις 17:20. Επίσης ήταν η πρώτη φορά που είδα ταινία στο σινεμά να αρχίζει ακριβώς στην ώρα της, ενώ ήταν και η πρώτη φορά που είδα αγόρια κολλημένα με τον Harry Potter. Καλέ ναι, είχα μπροστά μου καμιά δεκαριά αγόρια, και όλοι αυτοί είχαν έρθει για να δουν Harry Potter, είχα συγκλονιστεί. Τέλος πάντων, ήρθε η ώρα να σας πω για την υπόθεση.



Η αλήθεια είναι πως έχω κάνει πολλές αναρτήσεις σε αυτό το blog για αυτή την ταινία, αλλά είναι τόσο απαίσιες που θα παρακαλούσα να μην τις διαβάσετε. Το θέμα είναι, πως σε καμία από αυτές δεν σας είπα την περίληψη, να με λοιπόν.

     Πήγα να δω αυτή τη ταινία με μοναδική γνώση πως αυτός 
                                                    ↓

             είναι ο πρωταγωνιστής, και πως αυτές οι δύο 
                                      ↓                                   ↓














                                          είναι αδελφές.

Και πράγματι οι λίγες γνώσεις μου είναι πραγματικές. Ο Newt Scamander είναι ένας νέος Βρετανός μάγος ο οποίος  το 1926 αποφασίζει να πάει στην Αμερική, για -αρχικά- ανακριβείς λόγους. Το τρελό με την όλη υπόθεση είναι πως στη βαλίτσα του κρύβει τέρατα. Fantastic beasts. Και όπως μπορείτε να επαληθεύσετε και από το Pottermore , ο κύριος Scamander είχε σχεδιάσει να πάει στην Αμερική μόνο για λίγες ώρες. Κάτι το οποίο δεν έγινε.



Αυτός ο μικρός ήταν η αιτία για την γνωριμία του κυρίου Scamandr με τον Jacob Kowalski.



Αλλά τότε οι εποχές ήταν σκοτεινές (πρωτότυπο το ξέρω). Πραγματικά σκοτεινές. Ο Gellert Grindelwald έχει κάνει τους πάντες να παραλύουν. Και μέσα σε όλο αυτό το συνονθύλευμα απώλειας, πόνου κι σύγχυσης, υπάρχει μια γυναίκα



η οποία έχει υιοθετήσει αρκετά παιδιά. Τα οποία τα χτυπάει. Αυτή η γυναίκα λοιπόν, πιστεύει πως υπάρχει μαγεία και προσπαθεί να την περιορίσει, πηγαίνοντας ακόμα και σε εφημερίδες. Το παιδί όμως που συχαίνεται περισσότερο είναι ο νεαρός Credence Barebone.



Τι άλλο να σας πω, τα πράγματα είναι μπερδεμένα, αν υπάρχει ένα πράγμα το οποίο θα έπρεπε να ξέρατε είναι πως υπάρχει μια σκοτεινή δύναμη, σκοτεινότερη και από τον ίδιο τον Grindelwald. Ένα μεγάλο μαύρο σύννεφο, ένα σύννεφο που ακόμα και η πρόεδρος αρνείται να πιστέψει πως υπάρχει στη Νέα Υόρκη.



Και υπάρχει πάρα πολύς κόσμος ακόμα. Αυτός,



ένα κοριτσάκι που με τρομάζει, ξωτικά και άλλοι πολλοί.



Τι μπορώ να πω για αυτή τη ταινία? Για ακόμα μια φορά ο David Yates έκανε εκπληκτική δουλειά. Η μουσική υπέροχη όπως και των προηγούμενων ταινιών και έκαναν να σηκωθεί η τρίχα μου από την συγκίνηση. Το πιστεύεται. Καινούρια ταινία στο απερίγραπτα απόκοσμα τέλειο κόσμο του Harry Potter. Και στα επόμενα χρόνια θα βγουν άλλες τέσσερις ταινίες! Τέσσερις! Αν τα πράγματα γίνουν όπως τα σχεδιάζω το 2024 που θα βγει και η τέταρτη ταινία εγώ μπορεί να είμαι παντρεμένη. Τα έχω όλα προγραμματισμένα, δεν είμαι όποια και όποια.



Έχω να σας πω μονάχα ένα πράγμα: ο Mad Hatter επιστρέφει! Αυτό. Εγώ δεν έχω να πω κάτι, μόνο πως είναι η καλύτερη ταινία του 2016. Ακόμα και αν είναι κάποιος άσχετος στο θέμα Harry Potter, θα τα καταλάβει όλα να είστε σίγουροι.



Έχω να πω, με το χέρι στη καρδιά πως ο Eddie Redmayne ήταν ο πιo υπέροχος Newt Scamander που θα μπορούσε να υπάρξει ποτέ. Και ας μην μιλήσω για τον Ezra Miller. Πόσο επιτυχημένος παίζει να είναι αυτό το παιδί? Τι εκπληκτική ερμηνεία είναι αυτή? Απλά δεν έχω λόγια...



Τίποτα, απλά τίποτα. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Συναρπαστική. Αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν μου άρεσε τόσο ήταν η υπερβολικά γρήγορη άμεση προσέγγιση του προβλήματος. Θα ήθελα μια πιο μεγάλη εισαγωγή. Αλλά θα μου πεις, μέσα σε 133 λεπτά τι να χωρέσεις? Αν έχω να πω ένα πράγμα είναι πως τελικά, ίσως αρχίζω να ερωτεύομαι τον τρόπο που ο κύριος Scamander πλησιάζει τόσο όμορφα την κυρία Tina. Ήταν υπέροχος. Και ας μην αναφερθώ πως γίνεται λόγος, πως θα έχουμε τον νέο Albus Dumbledore  στην δεύτερη ταινία. Και μόνο αυτό το νέο να αναρτούσα, θα ήταν αρκετό.



2 σχόλια:

  1. Ενδιαφερον! Λέω να πάω να την δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, αν πας, πες μου τα σχόλιά σου. Είμαι σίγουρη πως θα τρελαθείς από τα καταπληκτικά εφέ.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...