Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2016

Ευτυχισμένο 2017

Χρόνια Πολλά παιδιά...


Ήρθε λοιπόν η ώρα να σας ευχηθώ για ακόμα μια φορά να έχετε ένα υπέροχο νέο έτος..

Όπως ξέρετε τα Χριστούγεννα ήταν πάντα πιο διάσημα από την Πρωτοχρονιά, οπότε θα παρακαλούσα να μην το πάρετε προσωπικά που τα παρακάτω images γράφουν Merry Christmas.


Πριν από όλα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου επιτρέψατε να είστε οι συνεπιβάτες μου, σε αυτό το ταξίδι γεμάτο, βιβλία, σειρές, μουσική και ότι τέλος πάντων μπορεί κανείς να βρει σε αυτό το blog. Είστε αυτοί που με κάνουν να βελτιωθώ, και να αγωνιώ για κάποιο σας σχόλιο ή μήνυμα σας. Με κάνετε να χαμογελώ και να νιώθω πως υπάρχουν άνθρωποι στον κόσμο που καταλαβαίνουν τις τρέλες και τις ιδιοτροπίες μου. Άλλος ένας λόγος να σας υπέρ λατρεύω...


Όσοι με ξέρουν από κοντά, μάλλον θα ξέρουν πως τώρα τελευταία όποιον και αν δω, instagram, google+ και ότι άλλο πάντα εύχομαι κάθε σας ευχή να πραγματοποιηθεί. Και το ίδιο εύχομαι και σε εσάς. Κάθε ευχή και επιθυμία να γίνει πραγματικότητα... και όταν λέω κάθε επιθυμία πραγματικά το εννοώ. Ακόμα και αυτές που είναι φωλιασμένες βαθιά βαθιά μέσα στη ψυχή και το μυαλό, και απλά φοβούνται να βγουν προς τα έξω. Μα, πέρα από όλο αυτό, σας εύχομαι υγεία, και πράγματι είναι ότι πιο σημαντικό μπορεί να ευχηθεί κανείς. Οπότε σας εύχομαι η πραγματικότητα σας να γίνει αυτή που επιθυμείτε, υγεία, και αγάπη.. Πολύ πολύ αγάπη..



Νομίζω πως η εποχή των Χριστουγέννων, είναι μια όαση ξεκούρασης, για όλους τους μαθητές, καθηγητές, δασκάλους, και για όλους όσους απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Αλλά για κάποιον λόγο ενώ την μία στιγμή μπορώ να κάθομαι να χαίρομαι και να γελάω με κάθε μικρό πράγμα..



την επόμενη μπορώ να κλαίω σαν μωρό, και να μην ξέρω και το γιατί. Και δυστυχώς δεν είμαι άνθρωπος της αγκαλιάς. Πιο πιθανό είναι να με βρεις κλειδωμένη στο ωραίο μου δωμάτιο γεμάτο βιβλία..



Βέβαια δεν ξέρω γιατί τα γράφω όλα αυτά.



Αν πρέπει να κρατήσετε κάτι από αυτή την ανάρτηση, αυτό είναι πως πρέπει να είμαστε θαρραλέοι. Το μήνυμα του 2016 ήταν να πάρετε το ρίσκο, φέτος, σας λέω απλά να είστε θαρραλέοι. Βέβαια η αλήθεια είναι πως δεν είναι τόσο απλό, αλλά τι νόημα θα είχε αν ήταν εύκολο? Θα τα ξανά πούμε το 2017.-



2 σχόλια:

  1. Χρονια Πολλα Στελλα να εχεις μια υπεροχη θαραλλεα χρονια και εσυ 😚😚😚 !!!!!!!
    Με χαρα,νεα βιβλια,ευτυχια και οοοοο,τι αλλο θελεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι τώρα, η καλύτερη ευχή που μου έχουν κάνει. Μα, δυστυχώς, το πόσο θαρραλέα θα είναι η χρονιά μου δεν κρίνεται μόνο από εμένα! Σε ευχαριστώ όμως πάρα πολύ. Επίσης, ότι επιθυμείς...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...