Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017

Νιώσε την ευτυχία: γενέθλια, πρώτο unboxing και το πρώτο book haul γενεθλίων και, και εγώ δεν ξέρω τι άλλο

Γεια σας παιδιά. Χρόνια μου Πολλά!


Η αλήθεια είναι πως δεν κάνω αυτή την ανάρτηση για να σας πω: ΟΥΟΥΟΥ κοιτάξτε, έχω γενέθλια. Όχι, είμαι εδώ απλά για να μοιραστώ το πόση ευτυχία ένιωσα μόλις πήρα το πρώτα δώρο για τα δέκατα τρίτα γενέθλιά μου.

Πρέπει όμως να τα πάρω όλα με τη σειρά. Η τριακοστή μέρα του Ιανουαρίου του 2017 (η οποία σηματοδοτούσε και τα γενέθλιά μου) μπήκε με το τραγούδι Titanium του David Guetta και της Sia. Και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη για αυτό γιατί υπάρχουν τόσο υπέροχα νοήματα μέσα σε αυτό το τραγούδι. Ελπίζω να είμαι και αυτή τη χρονιά titanium όπως και ο ίδιος ο χαρακτήρας του τραγουδιού.





Και συνεχίζω λέγοντας πως, όπως πρόκειται να κάνω από φέτος και στο εξής, επέλεξα ένα quote από το goodreads και το οποίο πιστεύω πως θα έχει κάποια άμεσα ή η έμμεση σχέση με τη ζωή μου μεταγενέστερα (δεν πρόκειται άλλωστε να παντρευτώ πριν τα 20)



Και μετά ήταν το καλό κομμάτι. Το απίστευτα απερίγραπτα υπέροχα unbelievable τέλειο κομμάτι, το οποίο ήταν η αιτία να πω πάνω από πενήντα φορές: νιώθω την ευτυχία. Και πραγματικά την ένιωσα. Γιατί την ώρα που εγώ πήγα να παίσω για ύπνο γύρω στις 12:45 κάτω από την μπλε κουβέρτα Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια υπήρχε ένα κουτί. Το οποίο έγραφε πάνω ονοματεπώνυμο, χώρα και διεύθυνση. Και όπως πολύ πιθανότατα να καταλάβατε ήταν ένα κουτί από το Amazon. Τι είχε όμως μέσα το κουτί? Τρία πανέμορφα βιβλία, δύο εκ των οποίων είναι και hardcover (εντάξει σας έπρηξα). Το All the bright places by Jennifer Niven. Το δεύτερο βιβλίο από την ίδια συγγραφέα είναι το Holding up the Universe. Και τρίτο το The sun is also a star by Nicola Youn .





Ναι ναι, όλο αυτό δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί book haul, αλλά όπως καταλαβαίνεται έπρεπε να το ονομάσω κάπως.


Αμέσως μετά είναι η σειρά Lumikki Andersson - η τριλογία της Χιονάτης, από την συγγραφέα Salla Simukka. Η αλήθεια είναι πως δεν τα έχω ακόμα στα χέρια μου, αλλά σε λιγότερο από 2 ώρες θα βρίσκονται στη βιβλιοθήκη μου, να είστε σίγουροι..



Και νομίζω πως ναι, τελείωσα ακόμα μια ανάρτηση. Ευχαριστώ για όσες ευχές μου έχετε στείλει, με κάνετε πολύ χαρούμενη...



2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά με υγεία, χαρά και πολλά βιβλίαααααααααααααα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι πιο υπέροχο θα μπορούσες να μου ευχηθείς. Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολλοί..

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...