Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2017

January Favourite songs 2017

Γεια παιδιά 


Με τον νέο χρόνο, τα γενέθλιά μου και όλα τέλος πάντων τα καινούρια πράγματα που έγιναν μέσα στον Ιανουάριο που μας πέρασε, αποφάσισα να σας δείξω και εγώ τα αγαπημένα μου τραγούδια, του προηγούμενου μήνα.


I was made for loving you
~
Kiss


Titanium 
~
David Guetta, ft. Sia


Castle On The Hill
~
Ed Sheeran


(η λατρεία μου για αυτόν το τραγουδιστή δεν κρύβεται)

Lost on you
~
LP


Human
~
Rag'n'Bone Man
(από τα τραγούδια που είναι πραγματικά όμορφα, αλλά τα παίζει τόσο συχνά που κάθε φορά που τα ακούς πια, το κλείνεις)

Αυτά ήταν νομίζω. Θα χαιρόμουν αν μου γράφατε και εσείς κάτω στα σχόλια τα τραγούδια που ακούγατε τον προηγούμενο μήνα, έτσι ώστε να τα ακούσω και εγώ. Μέχρι την επόμενη φορά, μην ξεχάσετε να πατήσετε το όμορφο άσπρο κουμπάκι στο τέλος της ανάρτηση, αν σου άρεσε φυσικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...