Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

Μόλις κυκλοφόρησε το καινούριο βιβλίο της Lucy Keating: Literally

Γεια σας παιδιά



   Σήμερα, 11 Απριλίου, κυκλοφόρησε το καινούριο βιβλίο της Lucy Keating, συγγραφέα του Dreamology - Ονειρολόγια, το οποίο κυκλοφορεί από της εκδόσεις Ψυχογιός. Πάμε λοιπόν να το δούμε λίγο πιο αναλυτικά.

Από το οπισθόφυλλο:  



A girl realizes her life is being written for her in this unique, smart love story that is Stranger Than Fiction for fans of Stephanie Perkins.

Annabelle’s life has always been Perfect with a capital P. Then bestselling young adult author Lucy Keating announces that she’s writing a new novel—and Annabelle is the heroine.

It turns out, Annabelle is a character that Lucy Keating created. And Lucy has a plan for her.

But Annabelle doesn’t want to live a life where everything she does is already plotted out. Will she find a way to write her own story—or will Lucy Keating have the last word? 

 
   Αχ, δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ θέλω πάρα πολύ να το διαβάσω και πραγματικά εύχομαι να μεταφραστεί και αυτό.
   Ορίστε, τελείωσε μια ακόμα ανάρτηση. Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω η αλήθεια είναι. Μπορώ όμως να σας δείξω ένα βίντεο της ίδιας της Lucy Keating στο Epic Reads.


   
   Διαβάστε τα πρώτα τρία κεφάλαια εδώ.

   Πείτε μου την γνώμη σας για το βιβλίο και πατήστε το ωραίο άσπρο κουμπάκι στο τέλος της ανάρτησης. 
   
Οι φωτογραφίες είναι από το Goodreads και το EpicReads

7 σχόλια:

  1. Τωρα να πω οτι δεν εχω ακουσει ποτε την συγγραφεα?Δεν τολμαω να το πω γιατι θα με παρετε με τα σκαγια(και μαλλον με το δικιο σας).Η υποθεση ακουγεται ενδιαφερουσα.ΠΟΛΥ ενδιαφερουσα.Παταξενα ενδιαφερουσα.Παω να ψαξω το βιβλιο της που εχει μεταφραστει,να δω τι παιζει και με αυτο😁.Σε ευχαριστω που εισαι εδω και μας ενημερωνεις για ολα αυτα τα υπεροχα πραγματα😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Εννοώ, δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή στην Ελλάδα. Οπότε μην φοβάσαι για οποιαδήποτε απώλεια. Έχεις δίκιο όμως, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Μόλις τελειώσει η τεράστια λίστα βιβλίων μου (που δεν νομίζω ποτέ) θα βρει και αυτό το βιβλίο τη θέση του στη βιβλιοθήκη μου.
      Η χαρά είναι όλη δική μου.

      Διαγραφή
  2. Διαβασα τα πρωτα τρια κεφαλαια και πιστευω ειναι πολυ ωραιο βιβλιο! Αν μεταφραστει, θα το αγορασω σιγουρα! Ανυπομονω για την επομενη τελεια αναρτηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα. Και εγώ θα προτιμούσα να το διαβάσω στα ελληνικά και ας πληρώσω κάτι παραπάνω. Όταν δεν έχω χρόνο και έχω πολλά πράγματα στο κεφάλι μου (καλή ώρα όπως τώρα) με κουράζει απίστευτα να διαβάζω στα αγγλικά. Αλλά από την άλλη είναι ένας πολύ καλός τρόπος εξάσκησης. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, είναι πραγματικά υπέροχο να διαβάζω σχόλια σαν το δικό σου.

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν, το όλο πλοτ ακούγεται πολύ ενδιαφέρον, όλο αυτό με την συγγραφέα που η Άναμπελ έχει βαρεθεί να είναι η ηρωίδα, κλπ... Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ, Μ' ΑΡΕΣΕΙ!
    ΑΛΛΑ, ναι, υπάρχει ένα μεγάλο αλλά, τα αγγλικά με κουράζουν, έχω διαβασει HP στα αγγ. αλλα το ήξερα απ' έξω κι ανακατωτά άρααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .... άρα όταν βγει στα ελλ θ το πρ σγρ!

      Διαγραφή
    2. Ναι, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Ιδικά αυτό με το Harry Potter. Όταν τα ξέρεις απ'έξω δεν σε κουράζει. Να σου πω την αλήθεια, και εγώ το ελληνικό θα προτιμούσα να διαβάσω. Τώρα, ποτέ δεν ξέρεις..

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...