Τετάρτη, 3 Μαΐου 2017

April Favorites Songs 2017

Γεια σας παιδιά


Η εικόνα είναι από εδώ.

Καλό μήνα παιδιά. Ένα ακόμα μήνας μας έχει αποχαιρετήσει. Μα κατά την διάρκεια αυτού υπήρξαν κάποια τραγούδια που δεν με έχουν αφήσει στιγμή.

The Cab
~
Angel With A Shotgun

Αν και η μελωδία αυτού του τραγουδιού δεν με συγκλόνισε, οι στίχοι του ήταν κάτι πέρα αυτό που μπορώ να περιγράψω σε λέξεις

Alex Clare
~
Damn Your Eyes


The Cure
~
Friday I'm In Love


Brett Anderson
~
Back To You


The Lumineers
~
Sleep On The Floor

Εκπληκτικό vido clip.


Ένα τραγούδι επίσης που με ξετρέλανε είναι το ακόλουθο, το οποίο όμως το άκουσα για πρώτη φορά (ολόκληρο τουλάχιστον) λίγα εικοσιτετράωρα πριν

Βασίλης Παπακωνσταντίνου -  Μίλτος Πασχαλίδης
   ~
Σαν Των Ματιών Σου Της Βαφές


Θα χαρώ πολύ να μου πείτε και εσείς ποια τραγούδια ακούγατε τον Απρίλιο που μας πέρασε. Πατήστε το όμορφο άσπρο κουμπάκι στο τέλος της ανάρτησης (↓) και κάντε και μια κοινοποίηση. 

2 σχόλια:

  1. Εχεις φοβερο γουστο στα τραγουδια!Και εγω περιπου τα ιδια ακουω. Το αγαπημενο μου για αυτο τον μηνα ηταν το "Attention" του Charlie Puth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ,αν και δεν θα έλεγα ότι έχω κάποιο συγκεκριμένο γούστο. Μπορώ να ακούω από τραγούδια των 70s και 80s μέχρι Adele. Το δικό μου αγαπημένο του Charlie είναι το We don't talk anymore. (Υπέροχο video clip):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...