Κυριακή, 2 Ιουλίου 2017

The "Literary Dinner Party" tag

Γεια σας παιδιά


   
Η πρώτη Κυριακή του Ιουλίου έχει μπει και εγώ είμαι για ακόμα μια φορά εδώ για ένα υπέροχο tag, αρχικά σχεδιασμένο από την NEHOMAS2. Ας ξεκινήσουμε.
(p.s. Το tag είναι λίγο παλιό, αλλά εγώ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με αυτό.)

   Αν υποθέσουμε ότι θέλετε να οργανώσετε ένα πάρτι. Ποιοι θα ήταν οι καλεσμένοι σας? Εδώ είναι οι δικές μου επιλογές.


♣ One character who can cook/likes to cook - Ένας χαρακτήρας που ξέρει να μαγειρεύει/ του αρέσει να μαγειρεύει.


  Σε αυτήν την κατηγορία θα επιλέξω την Isabelle Lightwood από τη σειρά Mortal Instruments. Εντάξει, μπορεί να μην μαγειρεύει με μεγάλη επιτυχία αλλά προσπαθεί και της αρέσει. Μια πιο σίγουρη επιλογή είναι η Molly Weasley.


♣ One character who has money to fund the party/ Ένα χαρακτήρας που μπορεί να χρηματοδοτήσει το πάρτι.


   Το πάρτι που έχω μέσα στο μυαλό μου δεν είναι καμία υπερπαραγωγή αλλά αν έπρεπε να διαλέξω κάποιον αυτός θα ήταν ο Adam από τη δυλογία If I stay - Αν μείνω της Gayle Forman. Ολόκληρο αστέρι της ροκ έγινε, δεν μπορεί να δώσει λίγα λεφτάκια για ένα λιτό, απλό και απέριττο πάρτι? Δεν νομίζω..



♣ One character who might cause a scene - Ένας χαρακτήρας ο οποίο θα μπορούσε να κάνει σκηνή.


   Εδώ θα επιλέξω την Scarlet από την Τετραλογία της Σελήνης -  The Lunar Chronicles. Θερμοκέφαλη, χωρίς να την νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι, λέει αυτό που πιστεύει χωρίς να την ενδιαφέρει τίποτα. Αν λοιπόν πάρουμε αυτά τα δεδομένα, ναι, νομίζω θα ήταν στην πλέον καταλληλότερη θέση να κάνει σκηνή. Χωρίς να έχει κακές προθέσεις πάντα, αλλά θα μπορούσε.


♣ One character who is funny/amusing - Ένα χαρακτήρας ο οποίος είναι αστείος/διασκεδαστικός.


   Colin Singleton. Πρωταγωνιστής του An abundance of Katerines. Γενικότερα τα γραπτά του John Green ξεχειλίζουν από χιούμορ αλλά επέλεξα κάποιον για τον οποίο διάβασα πρόσφατα. 



♣ One character who is super social/popular - Ένας χαρακτήρας που είναι πολύ γνωστός/ διάσημος.


   Θα διαλέξω ένα supportig χαρακτήρα αυτή τη φορά. Η Beatrix είναι μια χαρακτήρας από τη σειρά βιβλίων The School for Good and Evil. Αρχικά το κορίτσι που αντιπαθείς αφού είναι αυτή που προσπαθεί να αρπάξει τον πρίγκιπα.. Μετά όμως?


 ♣ One villian/ Ένας κακός


   Κατευθείαν βρήκα την απάντηση σε αυτό. Η γνωστή σε όλους Dolores Jane Umbridge. Να έχεις αυτήν σε ένα πάρτι.. τρελό κέφι.


♣ One couple (doesn't have to be romantic) -  Ένα ζευγάρι (δεν χρειάζεται να είναι "ρομαντικό")


   Γενικότερα δεν θέλω να επιλέξω χαρακτήρες από το ίδιο βιβλίο/ σειρά βιβλίων, αλλά αυτούς πρέπει να του αναφέρω. Το ζευγάρι που επιλέγω (και είναι πράγματι "romantic") είναι η Marlene McKinnon και ο Sirius Black. Δεν υπάρχει περίπτωση να μου το βγάλεις από το μυαλό. Αυτοί οι δυο τα είχαν και λέγε ότι θες. Και αν θες έχουν και εγγόνι. Εγώ τον ονόμασα. Sirius James Black. Γεννημένος το ίδιο έτος με τον James Sirius Potter. Όποιος πήγαινε σε πάρτι μαζί τους θα καλοπερνούσε. Άσε που πιστεύω πως θα κάνανε και παρέα με τον Adam πιο πάνω - ακούν και το ίδιο είδος μουσικής.



♣ One hero/heroine - Ένας ήρωας/ μια ηρωίδα


   Μόλις είδα αυτήν την ερώτηση σκέφτηκα κατευθείαν τον Percy Jackson. Τελεία. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. 

♣ One underappreciated character - Ένας υποτιμημένος χαρακτήρας



   Θα πάω πίσω στα παραμύθια των αδελφών Γκριμ, και πιο συγκεκριμένα στην Σταχτοπούτα στην "έκδοση" της ταινίας του 2015. Θα επιλέξω τις ετεροθαλής αδελφές της Ella που αν δεν ήταν αυτές πολύ πιθανόν η Ella να μην συναντούσε ποτέ τον Kit σε εκείνο το δάσος. Μπορεί να έκαναν πολλά, αλλά σε αυτό (αν και καταλάθος) μπράβο τους.



♣ One character of your own - Έναν χαρακτήρα δικής σου επιλογής


   Θα επιλέξω άντρα γιατί σαν πολλές γυναίκες μαζεύτηκαν. Θα πω τον Gideon από την σειρά Red Ruby. Ίσως να φταίει που ο ηθοποιός που τον υποδύθηκε είναι πολύ συμπαθής, αλλά γενικότερα σαν χαρακτήρας μου άρεσε. Και ας ήταν λίγο ψώνιο στην αρχή.



Αυτά από εμένα για την ώρα. Κάντε μια κοινοποίηση, πείτε μου την γνώμη σας και θα είμαι ξανά εδώ πολύ σύντομα.



Οι εικόνες είναι από τα sites: tumblr, raeleighreads, amaze, playbuzz, smartbitcestrashybooks, popkey

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το tag όμως να σου πω τον Gideon τον μίσησα όσο δεν έχω μισήσει ποτέ χαρακτήρα. Ακόμα και ο Μαλφόι πέφτει πίσω. Μετά κάπως ηρέμησε το μίσος να πούμε αλλά δεν τον συγχώρησα για αυτό που έκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω. Και εγώ μόλις ανακάλυψα τι είχε κάνει έκλεισα το βιβλίο και άρχισα να το χτυπάω πάνω στη κουβέρτα. Σε τελική ανάλυση όμως, εμάς δεν μας πέφτει λόγος. Είναι ερωτευμένοι, τον συγχώρεσε και όλοι είναι καλά. Αυτά. Σε ευχαριστώ για ακόμα μια φορά.

      Διαγραφή
    2. Σωστά αλλά ως αναγνώστες πάντα μας πέφτει λόγος :p τίποτα!

      Διαγραφή
    3. Πάντα έχουμε λόγο, αυτό είναι αλήθεια. Θέλω να δω τις ταινίες κάποια στιγμή. Μόνο την πρώτη έχω δει.

      Διαγραφή
  2. Μου αρεσαν πολυ οι επιλογες σου! Πιστευω και εγω τα ιδια προσωπα θα διαλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Σε κάθε ερώτηση τα ίδια? Κοίτα κάτι συμπτώσεις :)

      Διαγραφή
  3. Καποιος θυμηθηκε τον Gideon επιτελους????????
    Εχω να δω το ονομα του απο το 2012(δεν ξανω πλακα).Και μονο που τον ανεφερες φτανει για να σε συμπαθησω ακομα περισσοτερο 😍😍😍
    Sooiler:Οι ταινιες δεν λενε και πολλα δυστυχως😞😞
    Συνεχισε ετσι😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανέβηκα στα μάτια σου? Τι τιμή. :) Τι να σου πω, όσοι διάβασαν αυτή την ανάρτηση σε αυτό σταθήκανε. Όταν θα κάνω ανάρτηση για τα βιβλία να δω. Όσο για τις ταινίες.. μόνο την πρώτη είδα, να δω και τις άλλες δυο, να έχω τουλάχιστον ολοκληρωμένη άποψη. Σε ευχαριστώ και πάλι

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...